10 éve

10 éve vagyok sub. 2012 május 11-én volt az első alkalom, amikor az Exuram eljátszadozott velem. Nagyon emlékezetes számomra ez az alkalom. A buszmegállóban találkoztunk, ott várt engem, egy lépcsőn ült, egy kalapban volt. Szexinek találtam. Felmentünk hozzá, ittunk egy fröccsöt, mert nagyon zavarban voltam, közben beszélgettünk, picit oldotta a hangulatom ez. Majd kis idő múlva megtanított, hogy ha a helyemre parancsol, akkor a széke mellé kell térdelnem, kezeim a combomon, lesütött szemmel természetesen. Ekkor tanított meg arra is, hogy a szabály az, hogy Uramnak kell szólítanom, s hogy magáznom kell. Aznap 350 ütést kaptam tőle (ennyi büntit szedtem össze előzőleg a kapott feladataim pontatlansága által), 300-at pálcával, 50-et tenyérrel. Közben természetesen használt is. Nagyon szenvedtem, de imádtam minden pillanatát, utána pedig nagyon izgatott a gondolat, hogy van, aki ezt is megteheti velem, hogy lilára ver, ugyanis tele voltam lila foltokkal. Akkoriban még félig meddig volt pasim, már szétmenőben voltunk, de látta a foltokat, és tőle is kaptam az alázást, bár tőle komolyan, nem játékból, de így is izgatott, hogy mekkora egy mocskos ribanc voltam, hogy volt egy Uram, akinek ennyire megalázkodtam (sőt utána még jobban az évek során...). Akinek nagyon hálás vagyok, hogy jó subot nevelt belőlem, akivel mások is elégedettek lehettek. Igaz, azóta nem nagyon volt senkim, mióta vele vége lett, csak futólag. No de ez mindegy is. :)

Ezzel a kis szösszenettel kívánok Neki nagyon boldog születésnapot ma. Hiányzik nagyon...