Mai kamos feladatok

Ma beszéltem az Urammal kamerán. Nagyon izgató volt, és nagyon megalázó is egyben. Szégyelltem kicsit magam, de úgy voltam vele, hogy meg kell tennem mindent, amit mond, mert nagyon szeretném, ha elégedett lenne velem, és ha akarna is tényleg az Uram lenni hosszútávon. Alapból úgy kezdte, hogy vagyok-e elég alázatos, mert csak akkor van értelme beszélnünk, mondtam hogy "Igen Uram". Nos megparancsolta, hogy nyakörvben, meztelenül kell lennem, amikor hív. Felhívott, én nyakörvben, meztelenül ültem a fotelben. Az elején már lebaszott, hogy mi az hogy én ott ülök, azonnal térdeljek le. Nem tudtam, hogy ezt várja el, de már tudom, mert kellett adnom magamnak 3 pofont érte, és azt mondta, hogy máskor térdelnem kell ha hív. A szemébe nem nézhettem, lesütött szemmel voltam a kamera előtt. Megparancsolta az Uram, hogy tegyem a fejem a földre, nyissam ki a szám, dugjam ki a nyelvemet. Utána pedig azt, hogy ebben a pózban csússzak körbe a szobában, mintha az Ő fennséges lábai előtt csúsznék(persze ezt nem Ő mondta így, hanem én írom így). Utána ugyan ebben a pózban kellett maradnom, el kellett mondanom 50-szer hogy "Az Uram mocskos ribanca vagyok." Ezt számolnom is kellett. Utána szopnom kellett az ujjaim, mintha faszt szopnék. Aztán meg kellett fordulnom, ujjazni a puncim, és az Uram rámparancsolt, hogy ne merjek elélvezni. Nagyon felizgatott. Aztán vissza kellett fordulnom, szopni tovább az ujjam. Aztán megint vissza, ujjazni a puncim, majd vissza a kamera felé és az arcomra kenni a puncinedvem. Ugyanezt a fenekemmel, csak annál az arcom másik felére kellett kennem, meg az orrom alá, és az ujjam, ami a fenekemben volt(ugye azt is ujjaznom kellett), bele kellett nyomnom az orromba. Aztán ide kellett hoznom a plugom és azt szopni, lenyomni mélyen a torkomba, és aztán a fenekembe nyomni, majd dugnom kellett vele a fenekem, aztán pedig benyomni, majd kihúzni, és széthúzni a fenekem, hogy lássa az Uram, hogy mennyire tágult ki, a végén azt is bele kellett törölnöm az arcomba, meg az orrom alá. Utána visszaülhettem a fotelbe, fel kellett húznom a lábaim, és ujjazni a puncim, aztán pedig a csiklóm kellett izgatnom, és parancsra elélveznem a kamerába. Majd megparancsolta az Uram, hogy csináljak egy videót, amin a plugommal dugom a seggem, és benyomom, kihúzom, és széthúzom a fenekem. Megtettem. Az arcom estig nem moshatom meg, azt parancsolta az Uram. Azt mondta az Uram, hogy meg van elégedve velem. Alázatos és engedelmes vagyok, ez tetszik neki. Nagyon hálás voltam az Uramnak, írtam is Neki, hogy Ő egy nagyon jó Úr, és nagyon szeretném kiérdemelni, hogy élőben is szolgálhassam.