Vélemény

A minap botlottam bele egy cikkbe az interneten. Érdekes, hogy pont ezt dobta fel, ugyanis az Exuram nője iratott magukról valami cikket{még 2020-ban). Nekem ezekről a semmitmondó cikkekről megvan a véleményem. Nagyon gáz, hogy azért írnak valakiről cikket, mert vett egy házat vagy mert lefogyott. Találkoztam ezzel is, azzal is. Náluk az előbbiről szólt a cikk. Vicc komolyan mondom. Én is fogytam egyik évben nagyon sokat, és én is vettem egy házat. Mégse írkálnak rólam cikkeket. :D Na mindegy. A lényeg, hogy ez a cikk alapján elgondolkodtam, hogy minek is depizek én évek óta?! Tök baromság. Mert már rájöttem, hogy ez a pasi nem is elég jó nekem. Meg arra is, hogy nem is igazán vagyok már sub, s talán annyira nem is akarok már az lenni. (Persze fenntartom a jogot a véleményem megváltoztatására. :D) Azért gondolom ezt így, hogy nem elég jó nekem, mert rájöttem, hogy a feleségét igazából sajnálom. Ő lett legjobban bepalizva. Milyen házasság az, ahol végig a kapcsolat elejétől fogva csalják az embert, aztán akkor derül ki, mikor már összeházasodtak. Egy hazugságra épül a kapcsolatuk. Aztán a másik, hogy tudom, hogy az Exuram nem állt le ezek után sem. Láttam, hogy fent volt pixin. Ergo valszeg subot keresett. Majd eltűnt pixiről, gondolom talált valakit(akit szintén sajnálok). Marha jó lehet úgy babát várni, hogy a férjem megcsal közben. Arról nem beszélve, hogy ki a fene akar egy tanyán birka szart szagolva élni? Én nem az tuti. Így hát összességében arra jutottam, hogy milliószor jobb életem van egy olyan ember mellett, aki őszinte és hűséges, aki elfogad olyannak, amilyen vagyok, aki mindenben segít és támogat, s akivel nagyon szeretjük egymást. Ezen kívül meg egy igazán gyönyörű házunk van, igazi kacsalábon forgó palota, gyerekbarát udvarral, ami nem dombos, hanem sík, ahol a gyerekeim tudnak majd futkározni, focizni. És hála az égnek olyan klassz életünk van, hogy mindent meg tudunk adni a gyerekeinknek és megvan nekünk is mindenünk. Szóval ennyi a véleményem. Az Exuram nekem semmiképp sem kéne férjnek. Dugni nem volt rossz, bár mondjuk punciba sosem volt jó vele, csak az anál. Igazából már le merem írni a véleményem, az igazat, mert már úgyis tök mindegy. Nincs már hatalma felettem, nincsenek következmények. :D