Második találkozás

Most vasárnap is találkoztam az Urammal. Lementem, beültem mellé az autóba. Egy mukkot sem szóltam, mert ezt parancsolta. Azt mondta, hogy a legvégén megköszönhetem majd, de azon kívül csak akkor szólalhatok meg, ha kérdez. Elvitt magához. Út közben megszorongatta a cickóim, pofozott és simogatott is. Véletlenül elmosolyodtam, mert az jutott eszembe, hogy milyen boldog vagyok, hogy itt lehetek Vele és milyen jól esik, amiket tesz velem. Ő azt hitte, hogy rajta mosolygok, így kikaptam érte picit, mert ugye nem mondhattam semmit. Később írásban beszéltem vele, elnézést kértem, elmondtam neki, hogy mi a helyzet. Út közben kimondatta velem, hogy egy ribanc, egy kurva vagyok. 

Amikor odaértünk Hozzá, bementünk a nappaliba, aztán megparancsolta, hogy vetkőzzek le és az 1-es pózt vegyem fel(küldött egy ilyen képet nekem, amin sub pózok voltak és 3-at meg kellett jegyeznem belőle). Térdelve ültem, kezeim felfelé a combomon. A szemem lesütöttem, hisz tilos az Uramra néznem és véletlenül sem szeretném kihúzni Nála a gyufát.

Felváltva szopatott és ütött. Valami olyasmit is mondott miközben ütött, hogy üvöltsek csak. :D A farkát egészen mélyen lenyomta a torkomba, természetesen öklendeztem(sajnos picit túlzottan is és feljött valami átlátszó nyál szerű dolog :/ emiatt borzasztóan szégyelltem magam...). Egyébként az Uram megtiltotta, hogy találkozó előtt egyek, azt mondta, hogy üresnek kell lennie a gyomromnak(nem mintha szoktam volna... De Ő ezt nem tudta, bőven van ebben tapasztalatom...).  Nyalatta velem a heréit is. Odanyúlt közben a puncimhoz, érezte, hogy baromi nedves. Ekkor újra kérdezte, hogy "ki egy ribanc?" amire kellett felelnem, hogy én, majd "ki egy kurva?" amire szintén én vagyok a válasz. Még szopatott egy kis ideig. 

Ezután szólt, hogy kövessem. Bementünk egy kisebb szobába, amiben volt egy ágy. Megparancsolta, hogy az ágyon vegyem fel a 3-as pózt, ami úgy nézett ki, hogy a fejem lent, kezem elől, fenekem meg fel kellett nyomni, pucsítani, lábaim pedig szét tenni annyira, hogy hozzám férjen. Ebben a pózban dugott és ütött. Majd meg kellett fordulnom, megfogni a bokáim, aztán úgy dugott és ütött tovább.

Aztán nem tudom mi volt, elélvezett-e, de felpattant és kiment. Hallottam a vizet, megmosakodott a csapnál gondolom. Én nem mozdultam el a pózból, mert még nem kaptam erre engedélyt. Visszajött és hozzám baszta a ruháimat, hogy öltözzek. Majd megparancsolta, hogy vegyem fel a cipőm és menjek le az autóhoz, mindjárt jön.

Aztán hazahozott. Út közben megsimogatott, megdícsért. Amikor ideértünk, megköszöntem Neki, aztán megparancsolta, hogy szálljak ki.