Közkívánatra :D

Hogyan kerültem a bdsm világába? Mik az első élményeim? 

Nos úgy kezdődött, hogy volt egy barátnőm(ő nem sub, sima normál csaj) és neki volt egy szeretője, G. Elhívtak hármasozni, ami úgy végződött, hogy barátnőm befejezte vele, mert szerelmes volt és sajnos elsírta magát, mikor a szeretője velem foglalkozott. Majd ez a pasi velem beszélgetni kezdett, aztán úgy belemelegedtünk, hogy végül felajánlotta, hogy szolgálhatom. Egy történet részleteit küldte el nekem, minden rész végén volt egy feladat, amit teljesítenem kellett ahhoz, hogy megkapjam a folytatást. Közben persze gyűjtöttem a büntető pontokat. Aztán találkoztunk. Másik városban lakott. Busszal mentem oda, ő a buszmegállóban várt engem, egy lépcsőn ült, volt rajta egy szexi kalap. A legjobb pasi volt, akit addig láttam. Itt kezdődött életem legszebb időszaka(a sok kínlódás ellenére, ami azért volt, mert én is beleszerettem, nem csak a barátnőm). Felmentünk hozzá, picit beszélgettünk, ittunk fröccsöt meg vodkát, mert nagyon zavarban voltam. Utána elkezdődött a játék. Halál pontosan már nem emlékszem, de megtanította a szabályokat, amik ugyanazok voltak nagyjából, mint a jelenlegi Uramnál. Nem nézhettem a szemébe, nem tegezhettem, Uramnak kellett szólítanom, nem érhettem hozzá, nem mozdulhattam meg, csak engedéllyel. Nagyjából ezek voltak nála. Ő egyébként az Exuram, akiről a blogom 90%-a szólt. Aznap 350 ütést kaptam tőle, 300-at pálcával és 50-et tenyérrel. Órákon át kínzott és dugott felváltva. Aztán reggel is volt egy kevés játék. Majd mielőtt elmentem tőle az ölébe ültetett és azt mondta, hogy gyönyörű vagyok. Ez a legszebb emlékem Róla. Meg az, hogy megcsókolt. Egyszerűen imádtam őt első pillanattól az utolsóig. Nagyon hiányzik mai napig.

Igazából válaszoltam ezzel arra is, hogy mik voltak a szabályok. A többi bdsm kapcsolatom nem volt akkora szám. Mármint jó volt mind, de ezt senki és semmi sem tudja überelni, ami az Exurammal volt.

Volt egy pasi, legyen B a neve. Ő azt akarta, hogy igyam a pisijét, ebbe ő vezetett be.

Aztán volt A, aki szigorú diétára fogott, mikor épp nem voltunk együtt az Exurammal, azt mondta hogy azért nem foglalkozik velem az Exuram, mert hájas vagyok. Ő sokat segített, ezért hálás vagyok. Rá akart venni, hogy straponozzak vele. Egyszer meg is tettem. Utáltam a strapont, és maszti közben kötelező volt olyan videót néznem. Ő azóta sub lett.

Aztán volt B2, aki csak szadizott, nála a szabályok, hogy nem nézhettem rá(játék idő alatt), nem érinthettem meg. Később több közös játék is volt vele és a Gazdámmal.

A Gazdámat is pixin ismertem meg, eleinte Dom volt, mára már switch. Vele élek együtt, tőle vannak a gyerekeim. Nála a szabályok, hogy magáznom kellett, nem zárhattam előtte össze a lábam. Volt több kisebb is, de ezek voltak a legfontosabbak. Természetesen már nem magázom, de mai napig Gazdinak hívom. 

Aztán volt Z aki inkább szadista, mint Dom. Vele csak 2 alkalommal találkoztam sajnos, így nem igazán voltak szabályok.

Legkedveltebb szabályok: minden ami megalázó. Imádom, hogyha nem nézhetek az Uramra, a magázás is bejön(bár így németül jobb, hogy nem kell), illetve az is tetszik, hogy nem mozdulhatok meg, s nem érhetek az Uramhoz. 

Hát kedves kérdező, remélem kielégítő választ tudtam adni neked. :)