Büszkeség

Ma elmentem a sparba. Nagyon nehéz napom volt, ma is 2 órát tekertem. Nagyon elfáradtam. A sparba arra gondoltam, hogy igazán megérdemelnék egy kis csokit vagy kakaós csigát, valami finomat. De a közelükbe se mentem, rögtön blokkoltam ezt a gondolatot két másik gondolattal, egyrészt azzal, hogy "sosem bocsájtanám meg magamnak ha most elcseszném a diétám" másrészt azzal, hogy "mit gondolna az Uram, ha ezt látná? Szánalmasnak tartana..." Nem az, hogy nem fért volna bele a kalóriabevitel szempontjából, mert bőven belefért volna, 2 óra biciklis órával kb 1600-1800 kalóriát lehet elégetni, és normálisan ettem, fehérjedúsan, színhidrát és zsírszegényen, de már csak elvből se fogok nassolni. És inkább bevágtam végül egy tojásrántottát(persze kókuszzsírral csináltam és csak hagymát tettem hozzá). Alig várom már, hogy jól nézzek ki, és magabiztosan álhassak az Uram elé. :)