Találka az Urammal (április 13)

Kb 1 év után ismét találkoztam az Urammal(németben). Egy szó nélkül beültem mellé az autóba, elvitt egy parkolóba, egy erdős részhez. A szoptatás miatt megengedte, hogy húzzak melltartót(kell melltartó betét, mert van hogy kifolyik kicsit a tejem...), de csak úgy, hogy egy cipzáras pulcsit vehettem fel, alá melltartót. Megálltunk a parkolóba, ki kellett cipzáraznom a felsőm, pontosan nem tudom mit milyen sorrendben csinált, mert totál kikapcsolt az agyam, de pofozott, fogdosta a cickóim és szopatott. Végig mondta, hogy hogy csináljam, volt hogy a hajamba markolt, úgy nyomta oda a fejem. Sokszor lenyomta a torkomba is. Kicsit később kiszállt az autóból, odajött az én oldalamra, elém állt úgy szopatott tovább. Kis idő múlva nekem is ki kellett szállnom, valamit kivett a csomagtartóból, amivel később ütött, és elindultunk az erdőbe.

Voltak arrafelé mások is, mondta, hogy menjek mellette. Oda kellett térdelnem egy fa elé, ott szopatott, de jöttek arra, így kétszer el kellett onnan mennünk(valamiért megfogta a kezem, most nem tudom, hogy ez úgymond álca volt, hogy csak arra sétáltunk, vagy azért hogy ne essek pofára :D) Véletlenül szopás közben felnéztem rá, amit nem szabadott volna, csak nem gondoltam bele(nem mintha láttam volna őt így a sötétben). El vagyok kissé szokva ettől. Jól meg is pofozott érte.

A második alkalommal, mikor el kellett mennünk onnan, már inkább nézett másik helyet, ahol nyugiba lehetünk, picit beljebb az erdőben. Szintén egy fa előtt térdelve kellett szopnom, meg utána dugta is a torkom. Le kellett vennem a pulcsim. Meg is harapdálta kicsit a nyakam, izgi volt. Sajnos késtem úgy 2-3 percet a találkozóról, mert amikor már lejöttem, akkor láttam, hogy pulcsit kellett volna húznom, így mehettem vissza. Ezért kaptam is. Szopás közben is, meg utána a fának kellett támaszkodnom a kezemmel és úgy ütötte a hátamat. Kérdezte, hogy mi a menekülő szó, kicsit összezavarodtam, mert legutóbb azt mondtam neki, hogy nekem nincs szükségem menekülő szóra. Na mindegy. Miután kaptam, utána még szopatott, a végén a számbaélvezett, én pedig lenyeltem. Nagyon közel hajolt hozzám és azt mondta, hogy jó kurva vagyok(ez nagyon tetszett egyébként) aztán hazahozott.

Igazából az egész tetszett, jó volt végre subnak érezni magam. Nagyon hálás is vagyok érte az Uramnak.