Kis lelkizés...

Sajnos mint már azt hiszem írtam, hogy többször próbáltam kapcsolatba lépni az Exurammal. Ma ezen agyaltam. Azon, hogy mennyire bánok mindent és azon, hogy mennyire félre értheti a helyzetet az Exuram. Másra nem tudok gondolni, mert mi más oka lehetne, hogy nem ír vissza...

Azt bánom, hogy annó visszautasítottam, mikor meg akart csókolni. Azt is bánom, hogy nem diétáztam elég keményen, és nem lettem olyan, amilyennek szeretett volna látni, hogy nem voltam elég kitartó. Illetve azt is bánom, hogy túl sokat panaszkodtam. Azóta ez változott. Tudom, hogy mindenért felelős vagyok az életemben, nem játszom az áldozat szerepét. Tudatosabb vagyok már sok mindenben. És amiket a legjobban bánok, hogy rossz embernek panaszkodtam, s ezzel gondot okoztam az Uramnak, illetve hogy véget vetettem a kapcsolatunknak. Csak hát én igazából azért vetettem ennek véget, mert nagyon fájt egyrészt, hogy mást szeret, másrészt meg azért, mert annak a lánynak sem akartam rosszat. Belegondoltam a helyzetébe, hogy nekem se esne jól, ha a párom, aki ráadásul már a férjem mással hetyegne titokban. És itt jön a valószínűsíthető félreértés. Én azt gondolom, hogy az Exuram valami olyat gondolhat, hogy én tettem, hogy én köptem be valahogyan. Ezt abból gondolom, hogy 2 éve az egyik barátnőm mondta, hogy beszéltek egymással és az Exuram azt mondta, hogy jó hogy ezt csináltam, mert jobb lett a kapcsolatuk ezek után. De ezt nem én csináltam! Üti is egymást a két nézőpont. Én nem akartam bántani a csaját, így kiléptem a kapcsolatból. Akkor minek köpném be utána, mikor ezzel bántom a csajt?! Egyébként meg ha jobb lett, akkor mi a fenéért mérges? Főleg miért éppen rám?! Én úgy gondolom nem tettem rosszat, csak hülye voltam, hogy rossz embernek panaszoltam el a gondom. Így arra jutottam, hogy igazságtalanság, hogy én baszok rá és velem nem áll szóba. Igazából csak szerettem volna tudni, hogy mi van vele, meg úgy picit beszélni vele, mert kurvára hiányzik. És tudom, hogy nem kéne már ezen pörögnöm, de Ő igazán jó Uram volt, keresve se találni olyat, mint Ő. Próbáltam...

Jó mondjuk régebben próbáltam, nem most. Meg mondjuk Z is elég jó, csak Ő nem akart az Uram lenni. Most meg már nagyon nehéz 2 gyerekkel megoldani a bdsmet. Fu nem szeretnék közben itt senkit megbántani, mert van egy Úr, aki sokat beszél velem már 2 éve, és Ő is igazán rendes, meg ott van Z is, akivel annó szuper volt együtt lenni.

De viszont egy netes kapcsolat, illetve egy alkalmi dolog közel se olyan mély, mint ami az Exurammal volt köztünk. Gondolom ez érthető.

És persze néha Gazdi is igyekszik velem játszani, de vele se az igazi, mert a gyerekek mellett nagyon ritkán jutunk el addig, plusz Ő switch, meg másak a vágyai is. Meg hát Ő nem tud úgy bánni velem, mint az Exuram, mert azt zokon is venném kicsit.

 

Szóval egyik se ugyanaz. Nekem az a kapcsolódás nagyon hiányzik. Remélem egyszer majd szóba áll velem újra...