Elkeseredettség

Az a helyzet, bár erről eddig nem írtam, nekem van egy párkapcsolatom is, nem csak ez a bdsm kapcsolat. De nagyon elegem van már mindenből. Elég ciki a sztori. Van egy párom, aki jelenleg külföldön van, de amikor együtt vagyunk, szinte sosem akar hozzám nyúlni se. Heti 1 szex, amit mindig én könyörgök ki, mert már nem bírom. És még van mellette az Uram, aki egyáltalán nem akar megdugni. Majd ha 10-es skálán 10-es lesz az alakom. Csak egyikőjük se veszi azt figyelembe, hogy nekem is vannak szükségleteim! Uram is állandóan azt mondja, hogy szenvedjek, de ne nyafogjak, de én már nem szeretnék tovább szenvedni. 11 hónapja játsza ezt velem, azóta állandóan felizgat és úgyhagy. És ne nyafogjak... Újabban már beszélni sem lehet vele, állandóan lekoptat, vagy azt írja, hogy dolgozik, vagy csak simán szarik rá, hogy írtam és nem ír vissza. De közbe kiírja a face, hogy "látta". Egyszerűen nem érdeklem, és ez nem esik jól. Régen amikor nem 10-es skálán 5-ös voltam, hanem kb -2-es, akkor is dolgozott de érdekes módon tudott velem beszélgetni egész nap, és meg is tudott dugni. Gyanítom, hogy itt már nem csak az alakomról lehet szó, de ő azt mondja igen. Szerintem ha 10-es skálán 20-as lennék, akkor se dugna meg és akkor se kellenék Neki. Nem tudom mi baja velem, és miért nem mondja a pofámba az igazat és miért hülyít ha nem kellek. Nekem ebből elegem van. A másik a párom, az se mondja meg mi van, az is szórakozik már velem, és úgy érzem, hogy már csak erőltetjük azt, ami nem megy, csak nem tudom minek. Velem meg valami nagy gond lehet, ha már ketten nem akarnak megdugni, de én nem tudom, hogy mi van ezekkel a pasikkal. Nem tudom mit ártottam, főleg az Uramnak nem tudom mit ártottam, Neki aztán megteszek mindent, és mit kapok cserébe? Semmit... Tényleg csak arra vágynék, hogy legalább az Uram kívánjon, ha már a párkapcsolatom egy szar, legalább ennek legyen értelme, és kicsit jobban érezzem magam. Nem szeretném elveszíteni az Uram, de abból, hogy vissza se ír, azt érzem, hogy el fogom. Úgy érzem elvesztettem a nőiességem, nem vagyok kívánatos, és egyre inkább kezdem elveszíteni az önbecsülésem is. Szánalmasnak érzem magam. És rondának. Lakótársamnak van egy elég dagi csaja, de még őt is kívánja valaki, engem meg senki, ez már a gödör legalja... Már azon gondolkoztam, hogy kiugrok egy autó elé, talán jobb is lenne...