Mai találka az Urammal

Találkoztam az Urammal. 22:15-re kellett lemennem. Beültem mellé az autóba, elmentünk egy félre eső helyre. A hajamba markolt és az ölébe húzta a fejem. Kicsit megpaskolta az arcom, majd az egyik ujját a torkomba nyomta. Rám parancsolt, hogy szopjam. Többféleképpen kellett csinálnom, volt hogy csak a végét szoptam, volt hogy az egészet, és többször a torkomba nyomta. Volt hogy erőteljesebben, volt hogy gyengédebben kellett csinálnom. Közben elmondott minden mocskos kurvának, ütötte a derekam és a fenekem. Kicsit odanyúlt a puncimhoz is, ami elég nedves volt addigra. Kicsit csinálhattam önállóan is, váltogatva a szopási módokat. Párszor még a torkomba nyomta, majd kiszállt az autóból és odajött az én oldalamra, kinyitotta az ajtót és úgy szopatott tovább. A végén a torkomba élvezett, én pedig lenyeltem. Utána hazahozott.

Nagyon hálás vagyok, hogy használt. Eléggé hatással van rám az Uram, nagyon jó érzés, ha hozzám ér...