Álom

Ma úgy ébredtem, hogy úristen de nagy marhaságot álmodtam. Pedig nem. Elgondolkodtam rajta, és van jelentése. Azt álmodtam, hogy az Uram lakásában takarítok, megjelenik anyukám, és oda hoz 2 db macskát, amiből az egyik az én cicám(nyilván a másik is, de még ő nincs meg a való életemben, csak 1 cicám van). Az Uram lakása egy hajón lebegő légballonban van. Az Uram alá akar iratni velem, egy papírt, miszerint 5 évre lefagyaszthatnak engem(hibernálhatnak). Álmomba csak az a kérdés merült fel bennem, hogy oké, de mi rá a garancia, hogy felébredek.

Elég durva, de szerintem ez valószínűleg azt jelenti, hogy most kb 5 évet ki kell így bírnom, ahogy most vagyunk egymással, aztán talán lesz köztünk valami. Addig macskákkal veszem körül magam és takarítok, így vakószínűleg elviselhetőbb lesz(barátnőm szerint a macska az álomba hamisságot jelent...). A hajó a hosszú utat szimbolizálja, a légballon, pedig hogy sérülékeny a kapcsolatunk, tehát nem kéne elbasznom pl féltékenykedéssel vagy bármivel. A hibernálás, pedig hogy addig kissé fagyos marad a szívem, és félek, hogy mi lesz belőle, hogy alakulnak a dolgok, felmelegíti-e újra a szívem. Ez tükrözi kissé a bizonytalanságot és a reményt is egyben. Anyukám meg a támaszom, ő mindig mellettem van és segít a nehéz helyzetekben, valószínűleg ezért volt az álmomban.

Érdekesek ezek az álmok, jól mutatják mi van legbelül. Mert tudom, hogy hülyeség, de tényleg semmire sem vágyom jobban, mint az Urammal maradni(lehetőleg minél tovább), és sosem adom fel, tetszeni szeretnék Neki. Engem ez tart lendületben. Nekem megéri mindenképp. Ha elnyerem ezzel az Uram tetszését és esetleg mégis kellenék Neki, akkor nagyon nagyon megéri, ha meg nem, akkor legalább fogyok és formálódok, és talán majd lesz olyan akinek tetszek, és legalább hasonlóan tudok nézni rá, mint az Uramra...

Update: kicsit utána néztem egy két dolognak, mi mit jelent

Vörös cica: pénzt jelent, Cirmos cica: szerencsés szerelmet, Léggömb: szertefoszló vágyak, válás, Ablak: a dolgok jó fordulatot vesznek, Szobát takarítani álomban az irigység jele, Utazásrók álmodni az életutat jelenti, a célok elérésére való törekvést (ez meg is van!) :) Összességében jó.